Direktlänk till inlägg 28 augusti 2009

ja villken dag det vart....

Av camilla - 28 augusti 2009 20:33

är helt slut ska jag säga, uppe tidigt sara skulle till skolan.

sen åkte vi andra till sala mässan, vi skulle juh vara där idag och fick juh åka tidigare då eftersom vi inte fick ställa upp någe igår, ja den dagen får ni läsa om på makens blogg, men idag då så fick vi upp allt och till och me igång datan *yippi* sen var det dax för micke,daniel och nils att åka hem och hämta sara för hon skulle snart sluta skolan och komma me bussen.

micke fick order från mej att köpa en massa mutgodis faktist, det blir en ohälsosam helg i helgen, jag och emelie fick sitta där till efter 1 någon gång och det gick jätte bra.

sen kom dom andra och det var bråk mellan barnen konstant, jag fick lite smått panik faktist och dom lyssnade inte för fem öre på vad man sa.

jag tog alla fem och gick en sväng, dom fick en varisin ballong, daniels gick sönder efter 2 sekunder ca sen gick han och tjatade på att dom andra skulle gå sönder, nils höll väl i sisådär 10 minuter, emelie och saras höll faktist någon timme.

vi gick runt och så köpte vi munkar, *smaskens* sen gick vi tebax och det var kaos me barnen, det började regna och ja shit villken dag, det slutade me att jag tog alla fem och åkte hem me bussen, kvart i sex åkte dom i säng och slutade väl busa vid halv åtta, sen var det bara att sätta sej vid datan och plugga, har pluggat osm en gris, ja hur nu dom pluggar vet inte jag men jag har iallfall pluggat hårt, ska juh lämna in två uppgifter på söndag oxå nämligen.

nu ikväll är maken iväg och har visning i tärnsjö, som om man inte har annat att göra liskom, fan inte äns ska det gå att hyra ut fanskapet där borta!!!

j*a skit gård......i morgon ska vi tillbax till sala mässan, får väla se hur det artar sej, men rorry racerbil och byggare bob ska juh komma, sen på södnag är det värsta dagen, EMD kommer *iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii* ja jag tycker dom är jätte bra :-) så då ska det dansas me barnen :-) har lurat dit syster yster för hoppningsvis för hennes 6 åring älskar juh dom hon me :-) så jag får väl digga me henne då :-)


nä nu ska jag sätta mej i soffan och vänta på micke sen är det sängen för mej som gäller......hej svejs

 
 
Emma

Emma

29 augusti 2009 14:41

HAHA gilalr du EMD nu ? ahahhahaha xD
vet du vad jagska göra då? :O
jag ska på backstreet boys konsert :O

http://hellstromemma.blogg.se

 
Sandra

Sandra

29 augusti 2009 18:08

heeei sis

http://habity.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av camilla - 14 december 2010 19:28

inte många dagar kvar nu   TILL JULAFTON.....lääääängtar så innivassen mycket..i går hade barnen lucia firande i skolan, super fina var dom barnen och jätte dukiga, fyra barn hade jag i två olika lucia tåg,tur dom inte var samtidigt....har skaffat me...

Av camilla - 5 december 2010 11:06

känner inte för att göra någe alls fast jag har massor att göra....ska grädda pannkakor strax..sen då till frågan om isak ska sova eller itne idag, nu sov han juh inte i går så han kanske skulle sova en timme idag för annars blir han nog för trött, t...

Av camilla - 5 december 2010 05:19

ja så kallt kan det inte vara ute nu...är juh tilloch med skönt inne  jag har så fruktansvärt ont i ryggen så kan inte sova, var tvungen att gå upp och sträcka lite på mej....skit jobbigt är det.....   söndag idag, det går så fort inte många daga...

Av camilla - 3 december 2010 20:35

ja sitter i soffan och tittar idol med maken...heja olle heja olle heja olle......ollleeeee, olleeeeee   ja jag hejjar juh på olle   hejsvejs ...

Av camilla - 3 december 2010 08:00

värkar som att det har kommit mera snö i natt....vi är väla uppe i -25 grader eller någe här fortfarande...hua nu vill vi ha lite mildare nån dag tack!! sara ska strax iväg till skolan, dagis barnen har en ledig dag idag, det har dom alltid på fred...

Ovido - Quiz & Flashcards