Alla inlägg den 3 september 2009

Av camilla - 3 september 2009 20:32

ja nä men nu får jag väl stänga av min data då eftersom jag suttit i ca mindre än en timme och har bara 12 % kvar av batteriet....jävligt kul....och den här ska man plugga på....har inte äns ett bra bord utan får sitta och luta mej ner så får ont.....mmmmmm jag säger då det

Av camilla - 3 september 2009 19:36

ja idag sitter jag i soffan och bloggar, jag har juh den bärbara jag efter som maken behöver HELA skrivbordet helt plötsligt och blir vansinnig om jag så mycket som petar på datorn där borta, ja nästan iallafall.... ;-)


i natt fick vi kultingar, eller det var nog inte i natt men ialflal så var maken ut i morse för att ge mat till sin andra familj som han så fint brukar säga, så kommer han in och säger att jag blitt mormor igen, 10 stycken men bara 9 levde, och mamman var redan uppe och åt...sen efter några timmar så hade det kommit ytligare 3 till....super söta är dom, själv har jag bara sätt dom på kort menååååååå......ja så nu är det den här jävla kastreringen då, jag och min man blir alltid osams då för jag vågar inte gå in till grisarna och han tycker jag är larvig.....så han brukar bli skit sur på mej.....så vi får väl se hur det går, vet itne hur det ska gå till bara.....regnar gör det me och tänkt om dom fryser ihjäl, som sagt så är inte grisar allt för smarta och kultingar ännu mindre, så dom är inte rikgit där dom ska vara utan utanför och så kan dom inte hoppa in  där dom ska vara......micke gick iväg för att kolla....


nä nu ska jag plugga lite


hejsveks

Ovido - Quiz & Flashcards