Alla inlägg den 4 september 2009

Av camilla - 4 september 2009 19:15

Isak tog två steg idag helt själv bara så där:-) super kul

Av camilla - 4 september 2009 16:08

ja idag när jag gick in på min skolsida här på nätet så kom det upp en uppgift som dead line hade gått ut på men det stod att man fick lämna in i efter hand men att det skulle stå att jag hade lämnat in senare, fick juh värsta paniken för jag har tre stycken uppgifter som ska lämnas in idag och håller juh på med dom så hur skulle jag göra täntke jag....skrev till min lärare att jag har inte sätt den uppgiften, känner inte änns igen den....kan jag få helgen på mej att fixa den...kännde mej skit dum, hur fan kunde jag missa den.

den skulle dessutom ha lämnats in  senast 23 :00 i går kväll när en annan uppgift skulle lämnats in som jag oxå gjorde.

sen strax efter så ringde min lärare upp och det hade varit strul me just den uppgiften, det var flera som inte hade fått den så det gör inget att den lämnas in senare, hon väntar in dom från oss, shit va skönt....så jag kan lägga den lite åt sidna och göra klart dom som ska in i dag istället.....


ja nu har vi juh tydligen en varisin dator jag och maken.

jag har fått platsen på köksbordet eftesom ajg måste ha laddaren i hela tiden så inte batteriet tar slut, micke sitter inne i storarummet, ett rum kan man juh faktist stänga in sej i när man "jobbar" och det andra får man dela me alla barn man har oxå, gissa vem som fick villket rum?!?!


just nu är maken iväg me sara för hon ska till sin pappa över helgen.

emelie följde med så jag har bara nils och isak hemma.

nils blir alltid så lessen för han vill vara me sin pappa hela tiden, men nu så har det gått över, isak har vaknat så ska ta upp honom oxå.


sara var juh inne hos tandläkaren 09:10 didag så det vart ingen skola för henne idag, hon skulle dra ut en tand.hon var super duktig.

sa ingenting.



isak har fått sin andra tand nu, den har bara sprukit så man ser den knappt, men den finns där.


på torsdag nästa vecka är det dax för fotografering på dagis.

hoppas på att daniel, emelie och nils får ta syskon foto, sara har juh börjat skolan så hon får ta själv.



ja nä nu msåte jag sluta.....har juh två barn att springa efter :-)

Ovido - Quiz & Flashcards