Alla inlägg den 14 september 2009

Av camilla - 14 september 2009 19:39

ja hon fick nio men en hade hon lagt utanför boet så den var död...me 8 fina och välskapta små figurer ligger nu där ute i ett urfint bo, blandat med halm,hö och päls.....det var några blåa gissar på viltblå men var även ett par rosa så får se och ska bli jätte intressant att se vad det blir för någe....jätte duktig är hon min flicka.....


hoppas på att andra tösen har fått sina i morgon.


hejsvejs

Av camilla - 14 september 2009 17:13

är juh på 31:a dagen idag så har gått och väntat, men nu så när jag var ute så hade hon börjat boa med päls, det blir mindre kaniner den här gången, en viltblå gotlandshona parad me en blå hermelin hane, kommer bli fina ungar tror jag...väntar med spänning.

ska ut ikväll sen när jag utfodrar dom och kolla igen om det blitt några och räkna dom i sådant fall :-)


nu är snart maten klar.


hejsvejs

Av camilla - 14 september 2009 13:58

har folk inga egna liv eller?

måste in och tracka på andra och tro dom vet saker...ja jag säger då det!!


ja jag har som vanligt då inte gjort ett jävla skit idag och maken han är ute och jobbar och sliter....*stackarn* *ironi*


nä nu ska jag snart tömma diskmaskien och ta ut kakan ur ungnen så vi kan fika nångång.


idag blir det fisk till middag tror jag


var allt för nu


hej svejs

Av camilla - 14 september 2009 13:58

har folk inga egna liv eller?

måste in och tracka på andra och tro dom vet saker...ja jag säger då det!!


ja jag har som vanligt då inte gjort ett jävla skit idag och maken han är ute och jobbar och sliter....*stackarn* *ironi*


nä nu ska jag snart tömma diskmaskien och ta ut kakan ur ungnen så vi kan fika nångång.


idag blir det fisk till middag tror jag


var allt för nu


hej svejs

Ovido - Quiz & Flashcards