Alla inlägg den 13 september 2009

Av camilla - 13 september 2009 16:35

ja jag hade ställt kl på kvart över 5 upp och gjorde det sista, gick in och väckte micke tio i sex, kl sex senast var vi tvungna att sitta i bilen för bussen gick halv 7 inte halv åtta som det stod i mickes blogg.

jag hade tur att det inte var en sur och grinig busskörare för då hade vi inte fått åka me.

men vi kom me iallafall,vi var inne i uppsala strax före åtta och våran buss till mormor gick 20över nio, så det vart en stunds väntan, men det gick super bra.

sen kom vi fram till mormor och alla mina syskon och syskonbarn stod vid bussen och väntade på oss, gud villken super trevlig dag det var.

hur kul som helst hade både jag och barnen, barnen tackar så mycket för presenterna och ni får era när jag kommer nästa gång för jag fick inte me dom.

massa gott att äta och dricka.

sen fick jag se min näst yngstas systers lägenhet, hon har nyss flyttat till rimbo från galna hallsta, där ska man inte bo finns bara massa idioter och ännu mera idioter...men det vet juh alla redan....


ja ja den här dagen vill jag inte äns komentera!!

kan juh säga att barnen har varit väldigt billiga idag!!


hejsvejs

Av camilla - 13 september 2009 16:35

ja jag hade ställt kl på kvart över 5 upp och gjorde det sista, gick in och väckte micke tio i sex, kl sex senast var vi tvungna att sitta i bilen för bussen gick halv 7 inte halv åtta som det stod i mickes blogg.

jag hade tur att det inte var en sur och grinig busskörare för då hade vi inte fått åka me.

men vi kom me iallafall,vi var inne i uppsala strax före åtta och våran buss till mormor gick 20över nio, så det vart en stunds väntan, men det gick super bra.

sen kom vi fram till mormor och alla mina syskon och syskonbarn stod vid bussen och väntade på oss, gud villken super trevlig dag det var.

hur kul som helst hade både jag och barnen, barnen tackar så mycket för presenterna och ni får era när jag kommer nästa gång för jag fick inte me dom.

massa gott att äta och dricka.

sen fick jag se min näst yngstas systers lägenhet, hon har nyss flyttat till rimbo från galna hallsta, där ska man inte bo finns bara massa idioter och ännu mera idioter...men det vet juh alla redan....


ja ja den här dagen vill jag inte äns komentera!!

kan juh säga att barnen har varit väldigt billiga idag!!


hejsvejs

Ovido - Quiz & Flashcards