Direktlänk till inlägg 24 september 2009

ja ska väl blogga lite idag då

Av camilla - 24 september 2009 19:27

ja idag var vi inne i sala jag och maken och storhandlade, det blir juh en del vi ska ha varje gång :-)

själv tycker jag det är skitkul medans micke går och muttrar, ja tills vi kommer till godiset för det är hans avdelning :-) och glassen.......


vi har orndat i lekstugan jag och barnen litegranna, vi har satt in fyra sycken stolar som dom fick här för ett tag sen och skulle ha en varsin i sitt rum men dom har inte förstått det riktig än, för anntingen står alla staplade i daniels rum eller så i saras....så nu har dom bord och stolar i lekstugan istället och det uppskattas :-)


på lördag kommer nog morfar och hälsar på, ska bli jätte kul, han ska se griskultingarna:-) ja och träffa oss försråss......


slog på stort idag och köpte lite godis till molly, våran katt, hon vart super glad :-)


i morse efter att micke kört barnen till dagis så satt vi här inne i köket och pratade lite om ja lite allt möjligt, isak hade krypit ut till stora rummet och hade så kul där han pratade och skrattade så vi lät honom hållas, sen så tänkte jag att jag msåte gå ut och titta vad han gör som är så kul, när jag kommer in i stora rummet så ser jag isak stå i SOFFAN me telefonen i högsta hugg vid kanten och tittar ut genom fönstet, shit trodde hjärtat skulle hoppa ur mej....han hade nog klättrat upp på sin gåbil och sen upp i soffan men gissa om han var överlycklig :-) ja jag säger då det hihihihi


den 6 november har vi fått tid för ultra ljud, känns som en evighet dit.....men men.....


ja nä nu är det slutbloggat för idag


hejsvejs

 
 
Ingen bild

24 september 2009 22:12

Jahaa jag säger då det..
Pusspuss.

 
Rosie & Harry

Rosie & Harry

25 september 2009 11:51

Det låter som en bra dag ni hade:) Och dessa små busar och jag kan ju tänka mig hur mallig han var när han var i soffan med en telefon.

Vad spännande med ultraljudet förstår att du tycker det är länge dit.

Ha nu en lika bra fredag och sköt om er, kjamen

http://bearclaw.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av camilla - 14 december 2010 19:28

inte många dagar kvar nu   TILL JULAFTON.....lääääängtar så innivassen mycket..i går hade barnen lucia firande i skolan, super fina var dom barnen och jätte dukiga, fyra barn hade jag i två olika lucia tåg,tur dom inte var samtidigt....har skaffat me...

Av camilla - 5 december 2010 11:06

känner inte för att göra någe alls fast jag har massor att göra....ska grädda pannkakor strax..sen då till frågan om isak ska sova eller itne idag, nu sov han juh inte i går så han kanske skulle sova en timme idag för annars blir han nog för trött, t...

Av camilla - 5 december 2010 05:19

ja så kallt kan det inte vara ute nu...är juh tilloch med skönt inne  jag har så fruktansvärt ont i ryggen så kan inte sova, var tvungen att gå upp och sträcka lite på mej....skit jobbigt är det.....   söndag idag, det går så fort inte många daga...

Av camilla - 3 december 2010 20:35

ja sitter i soffan och tittar idol med maken...heja olle heja olle heja olle......ollleeeee, olleeeeee   ja jag hejjar juh på olle   hejsvejs ...

Av camilla - 3 december 2010 08:00

värkar som att det har kommit mera snö i natt....vi är väla uppe i -25 grader eller någe här fortfarande...hua nu vill vi ha lite mildare nån dag tack!! sara ska strax iväg till skolan, dagis barnen har en ledig dag idag, det har dom alltid på fred...

Ovido - Quiz & Flashcards