Direktlänk till inlägg 28 september 2009

ja igår fick jag en ny kanin

Av camilla - 28 september 2009 20:36

dvärjvädur svart/vit japan tecknad, super fin en hona som är född i maj.

skulle troligen vara me bebisar men själv tror jag det inte, skulle ha snart i sådant fall men känner inget alls och hon är inte rund alls, men vi får se.

hon är i villket fall super fin.


i morse fick jag böjra me att bygga en bur åt den tösen, namnförslag vill jag ha på henne tack :-) för jag hade juh soppat henne inne hos min jätte hane men eftersom hon eventuellt skulle ha bebbar så måste hon juh gå själv, ja det var inget jag hade fått reda på förens efter jag fick hem henne.

men men.......

ja så det böjrade jag me sen har jag fixat foder atomater till dom kaniner som går i hagar, jag tog makens grisfoder atomater för han ska inte ha dom så dom funkar kanon.

sen var vi ute och lekte lite och jag har plockat lite,fast det syns aldrig, sen har jag plockat bort lite trasigt porslin i skåpet, fick en jätte fin servis av ett par gamla bekanta som jag ska försöka hitta resten som saknas på till, var super fin, snäll du farmor som tänker på mej :-)

sen åt vi middag, det vart kyckling och potatis med sås och grönsaker, jsut nu håller jag på med att baka bullar, ska stoppa in första plåten snart i ungnen.


i morgon så kommer barnens dagis hit och hälsar på, dom ska titta på alla djuren och vi ska bjuda på saft och bulle, micke har gjort en bänk dom ska sitta på och så ska vi ställa upp vårat party tält me bord under där vi ska ställa fika på....ska bli super kul.


isak kom på hur man kommer upp i våran säng idag, ja så klart hann jag inte med sista gången så han åkte me huvudet före ner i golvet, stackars min lilla :-(

men super lycklig för att komma upp kan jag medela.......


ikväll kommer matakuten igång igen, det tycker jag är jätte bra.

så det ska jag titta på, just nu är det idol.


nä nu har jag inte tid med det här längre


hejsvesj

 
 
Ingen bild

bellan

28 september 2009 21:54

Ina, Inez, Ellie,yoj, happie, Carrie... är några namnförslag

 
Rosie & Harry

Rosie & Harry

30 september 2009 09:00

Då håller jag tummen att hon är med små bebisar:)
Får hålla med dig angående städningen det syns inte här heller när man gör något. Men det är ju tur att man vet vad man har gjort.
Vad gott med bullar vår frys är sönder så jag kan inte baka. Jag kan tänka mig att barnen blev glada över att få komma hem till er och se alla djuren och sen får äta bullar och dricka saft. Hoppas att ni hade bra väder i går då för det gör ju att utflykten blir lite roligare för man slipper blir blöt:)

Ha en underbar dag och va rädd om dig, kjamen

http://bearclaw.bloggplatsen.se

 
Rosie & Harry

Rosie & Harry

2 oktober 2009 20:19

Vill önska dig en skön helg och var rädd om dig/er

Kjamen:)

http://bearclaw.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av camilla - 14 december 2010 19:28

inte många dagar kvar nu   TILL JULAFTON.....lääääängtar så innivassen mycket..i går hade barnen lucia firande i skolan, super fina var dom barnen och jätte dukiga, fyra barn hade jag i två olika lucia tåg,tur dom inte var samtidigt....har skaffat me...

Av camilla - 5 december 2010 11:06

känner inte för att göra någe alls fast jag har massor att göra....ska grädda pannkakor strax..sen då till frågan om isak ska sova eller itne idag, nu sov han juh inte i går så han kanske skulle sova en timme idag för annars blir han nog för trött, t...

Av camilla - 5 december 2010 05:19

ja så kallt kan det inte vara ute nu...är juh tilloch med skönt inne  jag har så fruktansvärt ont i ryggen så kan inte sova, var tvungen att gå upp och sträcka lite på mej....skit jobbigt är det.....   söndag idag, det går så fort inte många daga...

Av camilla - 3 december 2010 20:35

ja sitter i soffan och tittar idol med maken...heja olle heja olle heja olle......ollleeeee, olleeeeee   ja jag hejjar juh på olle   hejsvejs ...

Av camilla - 3 december 2010 08:00

värkar som att det har kommit mera snö i natt....vi är väla uppe i -25 grader eller någe här fortfarande...hua nu vill vi ha lite mildare nån dag tack!! sara ska strax iväg till skolan, dagis barnen har en ledig dag idag, det har dom alltid på fred...

Ovido - Quiz & Flashcards