Alla inlägg den 5 december 2009

Av camilla - 5 december 2009 21:48

och det har jag varit ett par dagar nu, usch vad jobbit det är, känner nog av lite astma oxå....menmen är bara att bita i det sura äpplet och se glad ut.....idag köpte jag mej en emmaljunga sittvagn till isak, så nu ska jag plocka bort den andra så jag kan bedda den till lill bebben sen :-) läääängtar...fick en overall och massa jackor överdragsbyxor och en massa kläder till barnen, så vi har haft julafton här hemma.

i går gjorde jag tjejerna och nils ett pepparkaks hus, det var jätte kul, nu står det där och ser allmänt gott ut....ja micke berättar nog om dagen som varit på julmarkanden, det är juh mera hans grej enligt mååååånga, jajajajajaja.....

på måndag ska maken åka iväg, känns inge kul alls msåte jag säga och vill bara att det ska vara tisdag kväll så han kommer hem igen....ursch och hu ursch och hu.......


hejsvejs

Ovido - Quiz & Flashcards