Alla inlägg den 17 december 2009

Av camilla - 17 december 2009 21:24

ja sara ska juh gå i skolan till tisdag, jag trodde dom slutade idag jag   tur jag ringde hennes fröken idag.

idag var vi och storhandlade, eller jag gick in,tog me isak och nils och pappa och dom adnra barnen var till banken tror jag, och så köpte dom godis på torget   

 

ja nä men jag vet faktist inte vad jag ska skriva mera...hej svejs

 

Av camilla - 17 december 2009 18:50

idag sov jätte bra tills vi skulle gå och sova igår kväll, kl var väl runt elva, han håller på att få tänder, så tre stycken har han nu :-) men från då kl elva cirka till två i natt var han vaken, jag fick vagga och vagga och hålla hand och ja jag vet inte hur mycket jag vaggade hans spjälsäng, när han presic hade somnat så vaknade nils och skulle ha sin vällingflaska så det var bara att gå upp det.....sen vaknade isak igen strax efter fem och har ingen anning om hur länge han var vaken då faktist, men när kl ringde kl sju var jag helt död kan ajg säga.....ursch villken natt det var.....ska ta fram lite gott att äta och titta på bonde söker fru sen ksa jag nog gå och sova.......hejsvejs

Ovido - Quiz & Flashcards