Alla inlägg den 7 december 2009

Av camilla - 7 december 2009 21:37

känns inte bra för fem öre!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nu ska jag gå och sova godnatt!!

Av camilla - 7 december 2009 18:05

och känner sej alldeles alldeles ja nyförälskad...och väntar på att den man älskar ska ringa :-) ja han har juh åkt till öland min karl och lämnat mej alldeles själv :-( saknade redan i morse när han inte låg där med kudden över huvudet och bara ser alldeles för söt ut :-) min älskade fagra prins :-)


ja jag fick sara till bussen i morse efter frukosten, sen så åt jag och dom andra barnen, när isak skulle sova vid nio så gick jag ut till grisarna och fåren, gav även våra kära hyresgästers hästar hö,en halv bal fick dom, själv tycker jag det är bättre än inget alls!!

sen gick jag in och isak hade inte somnat utan låg och var alldeles ledsen, han somnade inte förens vid halv elva tror jag klockan var, jag nils och emelie tittade på tv en stund, sen åt vi lunch och så kom sara hem, fast först så ringde dom från hennes skola, och talade om att hon hade ramlat ner från klätterställningen pladask på magen, hon hade blitt jätte ledsen och fått ont, så hade lite koll när hon kom hem, men hon var som vanligt...vid ja strax efter ett så fick jag gå ut till nassarna igen och ge dom kväls mat...kl 2 skulle vi juh ta bussen in till sala jag och barnen och var tvungen att hinna me alla fyra barn plus mej själv innan bussen gick, vi hann presis....är suuuuuuuuuuuuuuuuuuuper nöjd över min nya vagn :-) så skönt var det att ha en lite mindre och isak tycker den är super kul.

ja vi åt pannkakor i sala jag och baren, det är det bästa dom vet :-) sen köpte vi julklappar til lpappa och hade det jätte trevligt.

vi tog bussen hem och så fick dom leka en stund me sina saker dom hade köpt.....sen fick dom lite kväll fika och nu ligger dom i sina sängar....


ja så vad ska jag göra nu då..vid den här tiden brukar jag juh öööööö pussa på min kära make.....han skulle äta middag om en timme ca när jag messade för en stund sen och dom var på ett super fint ställe,,,ja nä men jag är inge avis alls ;-)


nä i morgon ska vi städa och gömma pappas julklappar så han inte går runt och snokar efter dom....


hejsvejs

Ovido - Quiz & Flashcards