Alla inlägg den 22 december 2009

Av camilla - 22 december 2009 21:30

mina järntabletter är slut och det börjar märkas kan jag säga, somnar så fort jag sätter mej i soffan på kvällen......måste in så fort det blir lite vanliga dagar nu och införskaffa mej tabletter.


ja i morgon är det dan före dopparedan    det är super roligt tycker jag och barnen, det som även är super tråkigt är juh att vi inte får fira den med daniel...så hans hög får vänta under granen till nästa söndag då han kommer hem igen...i morgon ska makeen åka och införskaffa oss en julgran så vi får upp den...julskinkan ksa göras och det sista julgodiset ska göras, på kvällen ska jag slå in alla julklapparna, är så mysigt allting me jul jag bara längtar  


nä nu ska jag kramas med maken innan jag går och sover för natten



hejsvejs

Av camilla - 22 december 2009 15:13

ja idag när jag kom upp till kaninerna så var min ena gotlands kanin i full färd med att bygga bo, hö och halm helt fullproppat i munnen och så ett litet bo var det...så hon fick flytta till en annan bur nu....har trott att hon varit så super rund och så jätte fin men har inte trott faktist för det är så kallt och så har dom juh nästan helt fri tillgång till foder så trodde hon bara var tjock   

så får se i morgon nu då om det finns några bebbar   


idag har vi haft emma här, går super bra, nu ska hon komma tillbax  på lördag igen samma med den andra tjejen för hon ohc jag ska göra rent åt kaninerna.

emma har även burar jag ska få av henne, super snällt tycker jag   och det ser jag fram emot att få   


har bakat rocky road idag, micke hittade det så får se hur mycket av den sattsen det blir kvar till torsdag, har skickat honom till affären nu och skaffa mera godis så jag kan baka mera godis och ha, plus att vi ska ha lite annat.



hej så länge

Ovido - Quiz & Flashcards