Alla inlägg den 14 december 2009

Bloppis-annons
Av camilla - 14 december 2009 21:15

jag har en viltblå belgisk jätte hane som är född i mars 09, han har stamtavla men han går tyvärr inte att ställa ut då han vart biten av sin mamma när han var liten och har fortfarande ett jack.

250kr för honom.


sen har jag två stycken gotlands kaniner, honor.

en viltblå och en viltblå mantelteckand.

dom har genbank.

har tagit blandras kullar på båda och dom är jätte bra mammor.

150kr styck för dom


tänk på att det är stora kaniner så dom behöver mycket utrymme!!

OBS! Den här annonsen är inte längre aktuell!
Djur & tillbehör, Säljes - Sala (Västmanlands län)
Pris:    150:-
Av camilla - 14 december 2009 21:01

ja jag har svullnat ganska mycket pga vatten i kroppen, har blitt rätt så stor om magen oxå :-) syns ganska rejält nu att bebisen växer och frodas i magen :-) är i v 23 nu tiden går fort :-) snart får man snosa bebis igen :-)   

det är en lungn bebis, sparkar jätte mycket men det är mysiga sparkar, jag är helt säker på att det är en liten tjej den här gången, micke tror på kille :-) skulle vara så kul att veta redan nu vad det är men icke.....inte tänker jag åka till sthlm för ett könsul heller, även fast det lockar en hel del...men då skulle micke få spader   


   är såååå kär och förälskad i min make    han är världends bästaste......  


hej svejs

Ovido - Quiz & Flashcards