Alla inlägg den 28 december 2009

Av camilla - 28 december 2009 19:35

jag skulle in och köpa mjölk,SALT,grädde,bröd och pålägg....var inget prat om baterier faktist, ja daniel behövde det till sin traktor och sitt svärd men det var inte prat om att jga skulle köpa det idag.....så nä jag glömde inget!!!!!!!!!!!!!!!

och ja jag älskar rea, som jag skrev i mitt tidigare inlägg!!!!


så det så!!

Av camilla - 28 december 2009 19:20

ja idag var jag inne i sala, hittade tre par jeans till sara,emelie och daniel, 50kr styck så 149kr rabbat per jeans :-) sen fick dom en varsin tröja, nils fick en tröja , isak en dress me byxor och body.....maken fick 6 par nya kalsonger och jag köpte tre par strumpor.....julen har varit jätte kul, barnen är super nöjda över sina julklappar, igår var vi hos mormor i rimbo och träffade syskon och syskonbarn, alltid lika kul.


nä nu har jag inget mera att säga



hejsvejs

Ovido - Quiz & Flashcards