Alla inlägg den 19 december 2009

Av camilla - 19 december 2009 21:01

idag vid tio kom Angelica hit, hon var nog här i ja iallfall 3 timmar, lekte och pratade med barnen och så var vi ute en snabb runda och tittade på djuren, själv fick jag nästan springa hem för isak den lilla token tog bara av sej vantarna och vart alldeles röd tillslut och fingrarna och grät och grät, tog en lång stund inne innan det vart bra, vi gjorde varm choklad och åt mackor när vi kom in, det behövdes.

ja idag är det lördag och det innebär att alla barnen får ett advents paket, idag fick dom en varsin godispåse.

i morgon kommer morfar hit och ska häsla på, han ska få en julklapp eftersom vi inte kommer träffas innan jul någemera.

den 27 ska vi till lilla mamsen hela familjen och alla syskon och deras familjer kommer så vi ska byta liate julklappar och äta gott, läääängtar.

ja jag ska fira utan min mamma i år första gången på hela mitt liv, har aldrig någonsin firat utan min mamma och mina syskon....är skiiiit rädd kan jag medela, men det går nog bra.....


nä nu ska jag gå och pussa på maken lite


hejsvejs

Ovido - Quiz & Flashcards