Alla inlägg den 11 december 2009

Av camilla - 11 december 2009 20:25

var på mödra i går och mitt hb var nere i 105, det känns juh kan man säga, trodde inte att det skulle gått ner sist var det 110, äter niferex varje dag men nu har jag fått öka till 2 tabletter om dagen, sen om jag har en bra natt så får jag sova och sova tills kl 6-6,30 på morgonen, annars går jag upp från 2-ja en 5 gånger per natt, och upp tidigt för att ta hand om barnen, trodde det var drför jag var trött, men det hjälper juh till en hel del då.....i går tog jag och emelie bussen härifrån kl halv åtta och var inne i sala 8, sen skulle jag vara på mödra kl 9, det vart en del väntan, sen fick vi lyssna på bebisen och hjärtljuden låg på 140 :-) sen skulle emlie vara hos tandläkaren 10:15 så vi åkte upp en trappa och var där halv men det fanns ingen där och så fick vi prata med någon och vi konstaterade att vi inte skulle vara där förens 15:10..det blev en lååååååååååååååååååååååång väntan i sala, vi skulle juh åka hem men halv 2 bussen juh, men sen vart det 17:16 bussen, var helt slut när jag kom hem, köpte julklapp till daniel, fast jag var klar med honom, har juh bara emelie kvar nu, så nu msåte jag köpa två julklappar till till henne för me henne ligger jag efter, men sen ska jag nog vara klar, nä msåte ha något till maken oxå från barnen men sen så :-)

köpte lite smått och gott idag me till barnen, jag och sara var juh in idag för jag skulle klippa mej, klippte mej hos en frisör sist 05 när jag väntade emelie :-) sen har juh min syter yster klippt mej men nu kommer hon juh inte när jag vill längre och klipper så fick gå till frissan helt enkelt, men det var det värt...så nu har jag bokat upp mej igen om 8,5 veckor :-)


min karl är en tönt ;-) men det visste ni väl redan :-)


ja sen ramlade jag idag i trappan ner till källaren....fick ett stooooort blå märke på skinkan och satan vad ont det gjorde.....gör fortfarnade faktist,,,*tycker synd om mej själv*


nä nu ska jag gå  och sova snart hej svejs



Ovido - Quiz & Flashcards