Alla inlägg den 2 mars 2009

Av camilla - 2 mars 2009 14:53

kl nio i morse skulle öppna förskolan börja och sen hålla på till kl 12.

vi gick upp, numera så springer man upp när man hör emelie för att se vad hon hittat att leka me,vi åt frukost, och sen böjrade vi klä på barnen, dom var så förväntas fulla och tyckte det skulle vara så kul på öppnis, sara vill juh ha nya vänner :-) vi sätter oss i bilen och åker, väl framme så står det på en lapp att barntimmen är stängd pga sjukdom, och gissa hur lätt det var att tala om det för emelie och sara, ja jisses.....bara hem och vart faktist lite besviken, så dagen har inte varit någe bra alls nästan, fick barnen att städa rummen iallfall, dom dammsög och plockade och var jätte duktiga.

isak har nog ont i magen idag för han har grinat nästan hela dagen, nu är alla utom jag och han ute så nu sover han en stund.

inga bebbar i kaninhuset heller, gjorde en provparning idag men hon var inte intresserad alls, men jag har juh ingen anning om när en parning ska ha ägt rum, kan juh ta en vecka från att dom håller på att föda nu typ.

as jobbigt att inte veta.

sen har jag köpt mej en stor kanin nu:-) en rex, dalmatinfärgad, ap fina är dom.

hon kommer hem den 24 mars tror jag det var.

det är en snäll dam här i trakten som ska hämta hem henne från LU i eksjö.

ska juh själv inte dit så får betala en liten summa för ett fak i någon annans bil för att få hem min kanin :-)


ringde dagis idag, och den 1 april böjrar inskolningen.

sara kommer gå på egen avdelning me större barn och gissa om hon fick stora och förväntas fulla ögon när jag sa det, hon sken upp som en sol :-)

emelie och daniel komemr böjra där i höst, så nu kommer dom bli delade på även på dagis iallfall så det känn sjätte skönt.

hoppas det funkar allt bara oxå :-)


nä nu ska jag hitta på någe,vet inte vad men någe :-)

hejhej

Ovido - Quiz & Flashcards