Alla inlägg den 10 mars 2009

Av camilla - 10 mars 2009 17:39

på förmiddagen idag så tog jag isak i vagnen gick till bussen och skulle till sala, ja jag står där och väntar och så kommer då bussen, sitter ett par stycken på, en kille sitter just vid dörren och han tittar på mej  just innan dörren går upp sen vänder han bort huvudet, jag frågar om han kan hjälpa mej upp,han tittar på mej och ler och ser helt "frågande ut" jag pekar på vagnen och frågar om hjälp igen vaaaa säger han då, då hade jag redan hört att buss chaffisen var halvägs killen tittar frågande på chaffisen som säger att jag hjälper, tur det är trevliga chaffisar här.....problemet me att gå på så här vid vägen är juh att det blir för mycket glipa mellan väg och buss så jag kommer inte upp själv me vagnen då hjulet åker in under bussen.

jaja allt gick bra och jag och isak hade en bra dag:-)

lite snöigt men var skönt att stosa runt.


i morgon ska våran vän komma hit:-) ska bli super skoj.


hej hej

Ovido - Quiz & Flashcards