Alla inlägg den 8 mars 2009

Av camilla - 8 mars 2009 18:24

ja men mams vet  vad jag älskar mitt liv just nu :-) har en UNDERBAR MAKE och lika UNDERBARA BARN :-) älskar värlkigen livet på landet och få hålla på me det jag trivs bäst me :-) ta hand om min familje och mina djur :-) det är så underbart.


ikväll var sara me mej ut och utofrade fåren, hon tyckte det var så jätte kul, har tänkt att det blir min och hennes kvälls uppgift som mor och dotter:-) hon tog massa hö i famnen och gav till fåren, hon tyckte det var jätte kul och det var så roligt att se henne :-)


i morgon ska vi prova på nytt att ta oss till öppnaförskolan.

hoppas det går bättre.


hejhej



Av camilla - 8 mars 2009 17:06

två hereford kvigkalvar av dej :-)

puss älskar dej

Av camilla - 8 mars 2009 13:49

upptäkte igår att det inte går några bussar här på helgerna :-) lite jobbigt.

iallfall när jag ska ha mina systrar på besök......

Ovido - Quiz & Flashcards