Alla inlägg den 3 mars 2009

Av camilla - 3 mars 2009 15:04

ja allt tycks gå åt helvete känns det som, fick avslag för att plugga på distans idag *suck* jag som värkligen ville det här nu.

åhh jaja det är juh mej det handlar om så det är juh inte konstigt.


idag har vi bakat nästan hela dagen,m två kaffe längder och så lite choklad kakor.


alla är vi förskylda, nils är rätt gnällig och snorig, stackars karln kan knappt pussas.....isak är lite täppt han me och har svårt att sova på natten, själv låg jag vaken från ca 23:30 - 05:00 i natt, nils vaknade, sara vaknade 2 gånger och emelie en gång isak hade jag brövid mej och själv har jag en plats på ca 20 cm som jag kan röra mej på då och det går inte att göra det, får ont i ryggen och hela kroppen.

isak har låtit och vänt sej för han ska ligga tätt tätt intill mej.

har sån huvudvärk idag men det är sånt man får ta.


allt för diag


Ovido - Quiz & Flashcards