Alla inlägg den 19 mars 2009

Av camilla - 19 mars 2009 17:17

i går var vi iväg och tittade på en traktor, i karlstad så det vart juh en bit att åka.

vi hade me fika och så åt vi på mackan på hemvägen.

nu gick det inte att hålla nils från skräp mat längre han har juh blitt så stor nu så han fick sin förtsa happy meal i går me mjölk.

det tyckte han var kul.

nils me sin happy meal på bilden och sen isak som provar mat stolen.


i dag har det varit så fint väder jag har varit ute me alla barnen idag.

först me isak i vagnen och sara och emelie som lekte och andra omgången var det nils,sara och emelie.

jag skulle haft loppis på lördag och har fixat och donat hela dagen me det ute i lilla huset.

men sen tappade jag totalt intresse och lust så jag slängde in allt i huset igen för det blir inget.


i morgon ska vi in till sala och handla sen tar jag, sara och isak bussen till uppsala.


hej hej

Ovido - Quiz & Flashcards