Alla inlägg den 1 februari 2010

Av camilla - 1 februari 2010 21:41

på dagis, gick super bra, själv hade jag knappt fått av mej jackan innan han var inne med alla barnen och lekte :-) efter inskolingen så gick han och jag ut i kylan och tog oss till öppnis, tycker inte om att vara där för alla här i möklinta är lite så där att dom är liksom ett gäng och man har lite svårt att komma in, men hade bestämt träff me en annan som skulle vara där me som vanligt så dök dom inte upp, skiiiit sur vart jag, man kan väl höra av sej iallfall.....nä men vi kanske inte heller vill umgås nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

sen gick vi ut i kylan igen och till fritids för där ska sara tillbringa några timmar efter skolan tre dagar i veckan, hon är överlycklig och att hennes favvo fröken monica jobbar där gjorde bara saken bättre...sen ringde micke och var stressad och ville hem, han hade hämtat nils och emelie på dagis och väntade i bilen, så vi åkte hem och jag tog ut sambolina, hon höll på dra omkull mej idag, det var en sån där äcklig snöskoter som hade fastnat just vid häst hagen och just när jag kom me sambolina så gasade fanskapet och sambolina hoppade högt vill jag lova....som tur var åkte jag inte i backen och fick ehnne lungn fort, in i hagen och sen in igen, vi har juh så jäääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää
ääävla kallt här hemma så har gått och frysit sen jag kom hem, nu är det bättre men inte riktigt....men men hoppas väl på att vi får ordning på värmen snart oxå!!

jävla vinter säger jag  bara, hatar vinter, blir så deprimerad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ska skaffa mej en medryttare på sambolina och har hittat en tjej som kommer ev. på torsdag och provrider och myser me henne en stund :-) sen ska heders ägare komma och titta hur han ska bo så att han förhoppningsvis kommer hit snart nu....


ja i morgon har vi inskoling från halv nio till halv elva......nu har jag pluggat en stund och nu ska jag gå i säng för är helt slut.....


hejsvejs

Ovido - Quiz & Flashcards