Alla inlägg den 28 februari 2010

Av camilla - 28 februari 2010 16:02

när jag var och surfade runt på min facbooksida och upptäckte både det ena och det andra...men men.....jag förstår bara inte varför.....


idag har sambolina varit ute och fått lite träning oxå, är så skönt att tjejerna tycker det är kul och ni är sååå välkomna att hit när ni vill :-) ni är såååå duktiga

ska försöka få ordning på den andra oxå så han kan ridas, men vet inte vem jag ska ta hjälp av....hmm


idag är ennu en jobbig dag, vart för mycket igår älskling    så idag har jag haft så ont överallt kan man säga......33 hela veckor i morgon, ska till barnmorkan och sen börjar praktiken på tisdag.....


har en sån underbar make som har gett hästarna hö både i går och idag, idag fick dom extra för det var nästan slut nu till kvällen......mina älsklingar.....


nä nu har jag inget mera att skriva


hej svejs

Ovido - Quiz & Flashcards