Alla inlägg den 15 februari 2010

Av camilla - 15 februari 2010 21:10

ja idag var jag på mödra, allt såg bra ut...ska eventuellt på ett tillväxt kontrolls ultraljud senare, hoppas på det då jag skulle känna mej lungnare då.

har en kompis med BF idag och ser ut att bli övertid för henne även den här gången, stackarn, vet hur förjävligt det känns.....när man passerat BF datumet så vil lman bara känna smärta smärta smärta...då vet man att det är nära   

ja själv ska jag börja med APU:n 1 mars, till sista mars, sen är det inte många dagar kvar till vårat BF datum :-)

har lånat iväg barnen nu två helger till mormor lite senare....det ser dom fram emot.


isak var på dagis idag själv för första gången, det gick super....han sov när vi hämtade så fick väcka honom, i morgon ska dom gå till fyra så då hinner han sova klart.....vi ska hämta en ny säng till sara så nils får en stor säng som daniel har, i natt provar han på att sova i daniels säng, i går ville han inte men idag så gick det bra....vi har talat om att nya bebisen ska få hans spjälsäng han är väl inte så där jätte pigg på det men det bir nog bra i slutädan   


pappa var iväg me grisar idag så tjejerna fick skala potatis och fixa klyftpotatis, nils tyckte det var svårt så han fick duka sen.....jag själv har rensat bort två stora soppsäckar med kläder och trasiga skor och stövlar, kändes bra.....hittade lite mera bebiskläder, ett par mamma byxor och mina två amnings bh:ar så nu behöver jag inte köpa det längre    villket känns bra för maken.....


nä nu ska jag åter gå till pluggandet


hejsvejs

Ovido - Quiz & Flashcards