Alla inlägg den 20 februari 2010

Av camilla - 20 februari 2010 19:25

det vart inget ritande idag, vi gjorde en socker kaka i stället, åt jätte god mat, kyckling med pomme,grönsaker,bea sås och bagett super gott vart det....nils och isak var uppe en kort stund efter maten sen gick dom i säng, emelie har nyss lagt sej, hon fick lite mera myspys innan sängen.

snart är det melodifestivalen ska bli kul att se, har inget godis till att äta men det funkar nog ändå.

nä det var allt för idag nu


hejsvejs

Av camilla - 20 februari 2010 12:58

nu blir han nog sur när jag skriver så :-)

men själv blir jag juh 30 nästa år och vem vet jag kanske får någon present då    ja men iallfall så blir juh  maken 40 året efter, villket juh är jätte gammalt    nä då jag skojja bara älskling du är juh nästan lika smidig som mej    ja jag har juh börjat tänka på födelsedags present, vad ger man till någon som dessutom är ens man i 40 års present???!

jo och så tänkte jag juh då att han värkligen vill så jätte mycket, så jaja jag får väl ofra mej då, minstingen är juh typ 2 då så då ska jag väl kunna lämna i två veckor eller något....men han kommer få vara med och bestämma var och när och hur och allt som hör till men det skulle nog bli bra det tror jag   dessutom så skulle han nog bli jätte glad.....


idag har jag och barnen varit på övervåningen i ca 2 timmar och städat, det vart hallen och tjejernas rum, tog bort nästan alla leksaker, en låda och tre dockvagnar vart kvar, sen är det bara två rum kvar att städa och rensa ur.

har varit ute och fodrat mina djur, manken håller på att röja bort snön både från tak och mark, börjar juh bli en heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel del nu....kallt som satan är det me, hästarna tyckte nog om det för dom hoppar och skuttar och travar så fint så där ute :-)

nu håller jag på med lunchen, isak sover......sen ska nils och emelie få rita lite tror jag, det är alltid uppskattat....

vet inte mera vad som händer idag, hade velat gå på loppisen framme i möklinta men vart inte så...hade tänkt vara där med nils och emelie medans isak sover men det sket sej som vanligt....


nä nu ska vi äta lunch


hejsvejs

Ovido - Quiz & Flashcards