Alla inlägg den 10 februari 2010

Av camilla - 10 februari 2010 18:17

stackars isak har juh haft över 40 grader i feber nästan hela veckan, nu är han frisk och ska gå några timmar på dagis i morgon så han kan lämnas på måndag.

har inte sovit bra alls på nätterna så jag har sprungit upp och ner som en jojjo hela nätterna...så har varit så trött så trött kan jag medela, igår sov jag en stund på dagen innan dom andra skulle komma hem och när isak sov....idag har pappa varit borta så jag och barnen har haft en städ dag, då poppar vi musik så pappa hade nog skickat ut oss med huvudena före i snön hihihih   nä men vi brukar göra så då får dom liv i sej och tycker det är jätte kul, sen att vi inte hör när det ringer eller någe det är en annan sak   barnen har dammsugit och skurat golvet i köket, mitt och pappas rum och i hallen.

det vart så fint så och luktade så gott.

själv skulle jag ha varit hos BM:an idag kl 8 i morse men orkade int gå upp då, hade juh knappt somnat än, nä men det var juh i går det   så idag ringde jag och fick en ny tid så var det   


ja i måndags var jag och hämtade häst nummer två :-) ett 21 årigt gammal varmblodstravare, men han är som 5 i sinnet :-) jätte snäll och trevlig....så nu är det liv i hagen kan jag medela....på fredag kommer det en tjej hit som ska bli medryttare på sambolina, hon ska komma hit 1-2 gånger i veckan och rida henne.

ska hitta en till Fogget oxå.....


nä nu ska jag lägga mej i soffan brövid barnen till kl 7 sen ska jag röja i köket är det tänkt.


hejsvejs

Av camilla - 10 februari 2010 13:00

ja idag blir syster yster 21 år :-) grattis grattis....


kram och puss


löööööööööööööööööööööööööv u

Ovido - Quiz & Flashcards