Alla inlägg den 17 februari 2010

Av camilla - 17 februari 2010 19:51

så har jag kännt mej allmänt konstig idag och haft som mensvärk hela förmiddagen och hela eftermiddagen, var lungt en stund mitt på dagen.....men det är så jobbigt, man vet liksom inte om man ska ringa in eller hur man ska göra, sen har jag juh varit själv med barnen idag för micke har jobbat på annat håll så då blir juh det problem oxå, kommer juh liksom ingenstarns med barnen.....vi får se hur det utväcklar sej....just nu sitter jag bara i soffan och det känns bra....bebis har levt rövare mest hela dagen idag.....i morgon ska barnen vara på dagis till fyra, själv har jag tio studieuppgifter som ska vara klara innan februari är slut så ska plugga lite på förmiddagen....sen hade jag faktist tänkt att ta ut sambolina och ta en sväng med henne, måste kolla våran lilla väg hur långt man kan gå.....micke ska iväg till LRF, sen ska han vara hemma hela dagen och vara i skogen och fälla träd eller klyva eller kanske båda, Leffe kommer oxå och ska hjälpa till.....just nu skulle jag vilja ha en massa godis men vi har inget hemma,micke har juh gått lös i både kylskåp och skafferiet och inte fick jag smaka inte det stod tydlien hans namn på det   

på lördag är det vintermarknad här i möklinta, skuelle vilja stå och sälja på loppis men är juh lite bökigt att få dit sakerna så får gå dit och shoppa i stället.....ja jag undrar jag om min kära vän är inne på förlossningen och kämpar....hon har inte hört av sej i dag och hon har ringt nu varje dag sen hon skulle ha haft och igår sa hon att hon skulle ringa...försökte kontakta henne via msn men inget svar..hmmm ja så nu får man gå här och bara vänta då....


nä nu ska jag titta på tv



hejsvejs

Av camilla - 17 februari 2010 19:51

så har jag kännt mej allmänt konstig idag och haft som mensvärk hela förmiddagen och hela eftermiddagen, var lungt en stund mitt på dagen.....men det är så jobbigt, man vet liksom inte om man ska ringa in eller hur man ska göra, sen har jag juh varit själv med barnen idag för micke har jobbat på annat håll så då blir juh det problem oxå, kommer juh liksom ingenstarns med barnen.....vi får se hur det utväcklar sej....just nu sitter jag bara i soffan och det känns bra....bebis har levt rövare mest hela dagen idag.....i morgon ska barnen vara på dagis till fyra, själv har jag tio studieuppgifter som ska vara klara innan februari är slut så ska plugga lite på förmiddagen....sen hade jag faktist tänkt att ta ut sambolina och ta en sväng med henne, måste kolla våran lilla väg hur långt man kan gå.....micke ska iväg till LRF, sen ska han vara hemma hela dagen och vara i skogen och fälla träd eller klyva eller kanske båda, Leffe kommer oxå och ska hjälpa till.....just nu skulle jag vilja ha en massa godis men vi har inget hemma,micke har juh gått lös i både kylskåp och skafferiet och inte fick jag smaka inte det stod tydlien hans namn på det   

på lördag är det vintermarknad här i möklinta, skuelle vilja stå och sälja på loppis men är juh lite bökigt att få dit sakerna så får gå dit och shoppa i stället.....ja jag undrar jag om min kära vän är inne på förlossningen och kämpar....hon har inte hört av sej i dag och hon har ringt nu varje dag sen hon skulle ha haft och igår sa hon att hon skulle ringa...försökte kontakta henne via msn men inget svar..hmmm ja så nu får man gå här och bara vänta då....


nä nu ska jag titta på tv



hejsvejs

Ovido - Quiz & Flashcards