Alla inlägg under januari 2009

Av camilla - 12 januari 2009 12:36

me ramla och allt som hör till.

slog på rumpan här utanför *typiskt mej* gjorde as ont.

så ut på isen går jag inte.



ringde försäkringskassani igen.

har juh inte fått våra pengar än.

ringde den 7 och då skulle det ta två dagar sa hon.

ringde idag igen och var ännu argare, så hon gjorde en ny NOTERING  om att jag hade ringt igen.

jag sa att ja då ringer jag i morgon igen då, vi har två dagars behandligs tid på det här nu VAAAAAAAAAAAAAAAAA , är dom helt sjuka i huvudet eller?

fy fan för försäkrings kassan säger jag bara.

BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ på er.



Av camilla - 11 januari 2009 20:28

ååååååååååååååååh.


blir galen.

var ett tag sen nu sååå jobbigt när det kommer.

Av camilla - 11 januari 2009 19:00

ska jag hämta hem i veckan:-) en hona och en hane.

japan tecknade:-) super fina.


Av camilla - 11 januari 2009 15:09

som jag fick förra sommaren :-)

så söta dom är.

var bara tvungen att sätta in bilden.

det är små hermelin ungar

Av camilla - 11 januari 2009 14:53

har gått me isak hela dagen idag är lite trött faktist.

nu sover han en stund.

ska äta lamm idag, ska bli gott.

hejhej

Av camilla - 10 januari 2009 20:49

bilden på daniel försvann

Av camilla - 10 januari 2009 20:48

Av camilla - 10 januari 2009 16:17

jag och daniel skulle presic börja när sara kom hem.

så hon fick hjälpa hon me.

nils vaknade just när degen var klar, dom tyckte den var jätte god.

daniel blir juh alldeles till sej när han ska baka, umm tror inte han gör så mycket sånt stackarn.

han vet knappt villket ben han ska stå på eller villken av alla grejor han ska välja att lägga i byttan :-) ja han är rolig han.

allt ska helst göras samtidigt.

när kakorna väl var inne i ungnen så busade vi lite allihoppa, JAG GLÖMDE KAKORNA I UNGEN *skratt*

dom vart lite mörkare än normalt men gick att äta .....


emelie hade inte urinvägsinfektion så vet inte vad hon har gjort men vi skulle hålla koll på det bara.


isak har sovit hela dagen idag, har väl varit jobbit för honom oxå, vet inte om det har varit magen eller vad det varit.

han grät inte en gång i natt heller och det var jätte skönt både för honom och mej.

maken snarkar juh även fast han gråtit så han räkar jag inte nu  *skratt*


ja jag har börjat och ska planera lite vad vi ska ha för meny den 14 februari.

vi vill att man säger till den 1 februari om man kommer eller inte.

så vi kan planera ordentligt.

då det inte blir dagarna före att man kommer och kommer inte eller tvärt om.

vi bjuder på icke alkohol ska man ha annat få r man ta me det själv....


hejhej

Ovido - Quiz & Flashcards