Alla inlägg under januari 2009

Av camilla - 2 januari 2009 20:04

idag var barnen ute en stund på förmiddagen.

jag städade, sen lag jag nils och gjorde lunch, vatt lite sen idag.

nils fick äta när han vaknade.

tjejerna kom in och gjorde pärlplattor.

sara gjorde två och emelie fick inte äns en klar :-) hon lekte me pärlorna istället som vanligt ;-)

sen fickade vi bullar när nils hade vaknat och ätit.

efter det så bakade vi kakor.

sen kom elvis och hämtade sara och emelie och nils fick rita medans jag lagade mat.

karl har suttit i telefon hela dagen tror jag.


hejsvejs

Av camilla - 1 januari 2009 17:20

först inlägget på nya året 2009 :-)


dagen började me att vi fick åka in till akuten me Isak.

han har juh sån hosta och är förskyld och låter inte alls bra, men det tyckte läkaren så åkte hem och gav alvedon för febern.


annars har vi itne gjort så mycket, jag har städat och packat ner alla tomtar.

nu är det slut på julen.


inga kaninbebisar heller.


hejhej


Ovido - Quiz & Flashcards