Direktlänk till inlägg 30 december 2009

ja jag får väl blogga jag med då

Av camilla - 30 december 2009 21:27

maken sitter här brövid och  bloggar så får väl försöka få till något då jag me :-)

i morgon är det sista dagen på 2009, hujeda mej vad tiden går fort......vi ska bara vara hemma och ta det lungt, äta gott och invänta tolv slaget.

nej barnen sover sen länge vid tolv slaget, dom orkar inte alls vara uppe så länge och dagen efter blir helt förstörd om dom skulle vara uppe alldelels mycket längre än dom brukar....så dom kommer sova, det är maken och jag som skålar in det nya året :-)


nä nu är han klar maken så ja nä har väl inget mera att säga jag heller



jo det är Brucan på tv :-)


hejsvejs

 
 
Rosie & Harry

Rosie & Harry

31 december 2009 12:24

Önska er ett Gott Nytt År:)

Kjamisar

http://bearclaw.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

maken

31 december 2009 23:32

Gott nytt hår,älskling!!!!!!!!!

 
Ingen bild

maken

31 december 2009 23:33

Pusspuss,älskar dej!!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av camilla - 14 december 2010 19:28

inte många dagar kvar nu   TILL JULAFTON.....lääääängtar så innivassen mycket..i går hade barnen lucia firande i skolan, super fina var dom barnen och jätte dukiga, fyra barn hade jag i två olika lucia tåg,tur dom inte var samtidigt....har skaffat me...

Av camilla - 5 december 2010 11:06

känner inte för att göra någe alls fast jag har massor att göra....ska grädda pannkakor strax..sen då till frågan om isak ska sova eller itne idag, nu sov han juh inte i går så han kanske skulle sova en timme idag för annars blir han nog för trött, t...

Av camilla - 5 december 2010 05:19

ja så kallt kan det inte vara ute nu...är juh tilloch med skönt inne  jag har så fruktansvärt ont i ryggen så kan inte sova, var tvungen att gå upp och sträcka lite på mej....skit jobbigt är det.....   söndag idag, det går så fort inte många daga...

Av camilla - 3 december 2010 20:35

ja sitter i soffan och tittar idol med maken...heja olle heja olle heja olle......ollleeeee, olleeeeee   ja jag hejjar juh på olle   hejsvejs ...

Av camilla - 3 december 2010 08:00

värkar som att det har kommit mera snö i natt....vi är väla uppe i -25 grader eller någe här fortfarande...hua nu vill vi ha lite mildare nån dag tack!! sara ska strax iväg till skolan, dagis barnen har en ledig dag idag, det har dom alltid på fred...

Ovido - Quiz & Flashcards