Direktlänk till inlägg 25 februari 2010

har varken lust eller ork att göra något alls....

Av camilla - 25 februari 2010 13:54

har ont,ondare för varje dag känns det som, heldagar ensam med barnen är inte roliga just nu så här i slutet, dom vet att jag har ont och inte riktigt orkar fullfölja mina "hot" när dom inte gör som jag säger, dom skriker åt mej och ja är bara allt dom inte ska vara!!

NU VILL JAG INTE VARA GRAVID LÄNGRE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!

är trött så trött så trött, har fått huvudvärk som suttit i två dagar nu ochinte vill släppa.....värk i ryggen och ont i magen.....har tydligen nån smärta i nått ligament oxå så kan knappt vända mej på nätterna för det gör förjävligt ont.....ja nu har jag fått skriva av mej lite känns skönt!!!


ja jag ringde till csn idag, har juh hållit på med dom nu i snart 2 månader, papper ska skickas hit och dit och det är 1 veckas behandlingstid ena gången 2 den andra och nästa gång man ringer så kan det vara upp till 4 veckor.....idag tittade hon bara igenom det när jag var kvar i telefonen och så godkännde hon det så nu är det klart, nu ska jag bara få hem studieförsäkran som ska skrivas på av skolan så är allt ordnat sen....ja konstigt det där, men den här damen tyckte inte alls att det skulle behöva ta så lång tid, nä det tycker inte jag ehller.....


idag är det skiiit skönt ute, men orkar inte gå runt för får så ont, barnen går till fyra idag och det är super.....


i morgon ska jag hälsa på på det dagiset som jag ska praktisera på, ska bli spännande, ska ta 8:45 bussen dit och vara där kl 9, ska få lite papper i fyllda och träffa alla förskolelärare och ja en del av barnen då som är där.....sen är det bara jobba jobba jobba.....


nä nu vet jag inte vad jag ska srkiva mera....hejsvejs

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av camilla - 14 december 2010 19:28

inte många dagar kvar nu   TILL JULAFTON.....lääääängtar så innivassen mycket..i går hade barnen lucia firande i skolan, super fina var dom barnen och jätte dukiga, fyra barn hade jag i två olika lucia tåg,tur dom inte var samtidigt....har skaffat me...

Av camilla - 5 december 2010 11:06

känner inte för att göra någe alls fast jag har massor att göra....ska grädda pannkakor strax..sen då till frågan om isak ska sova eller itne idag, nu sov han juh inte i går så han kanske skulle sova en timme idag för annars blir han nog för trött, t...

Av camilla - 5 december 2010 05:19

ja så kallt kan det inte vara ute nu...är juh tilloch med skönt inne  jag har så fruktansvärt ont i ryggen så kan inte sova, var tvungen att gå upp och sträcka lite på mej....skit jobbigt är det.....   söndag idag, det går så fort inte många daga...

Av camilla - 3 december 2010 20:35

ja sitter i soffan och tittar idol med maken...heja olle heja olle heja olle......ollleeeee, olleeeeee   ja jag hejjar juh på olle   hejsvejs ...

Av camilla - 3 december 2010 08:00

värkar som att det har kommit mera snö i natt....vi är väla uppe i -25 grader eller någe här fortfarande...hua nu vill vi ha lite mildare nån dag tack!! sara ska strax iväg till skolan, dagis barnen har en ledig dag idag, det har dom alltid på fred...

Ovido - Quiz & Flashcards